مزایای ارتباط با این سایت برای خریداران

  • خانه
  • مزایای ارتباط با این سایت برای خریداران
Images

 شاید خرید املاک قولنامه­ ای کار ساده‌ای به نظر بیاید ولی در واقع خیلی از افراد نمی­ دانند که در هنگام خرید و فروش این گونه املاک به چه مواردی توجه کنند.  گاهی مشکلاتی مانند عدم تعهد به قرارداد از سمت فروشنده یا بنگاه املاک، خریدار را به دردسرهای حقوقی و مالی بسیاری می­اندازد. در واقع خرید ملک گاه آن قدر پیچیده می‌شود که بسیاری از مردم نمی‌دانند در این مواقع چگونه باید عمل کنند.

 یک بازاری موفق، یک کارشناس املاک، یک متخصص کاربری اراضی و حتی یک وکیل، هیچکدام به تنهایی بر همه زوایا و پیچیدگی‌های خرید ملک بخصوص املاک فاقد سند اشراف ندارند.

در صورت رعایت همه موارد فنی، تخصصی و حقوقی شاید عدم تنظیم یک صورتمجلس تحویل و تحول نیز دردسر ساز شود.

خریداران املاک اغلب به هنگام انعقاد معامله آنقدر استرس و هیجان دارند که امکان در نظر گرفتن همه جزئیات فنی و حقوقی برایشان میسر نیست. به ویژه آنکه اگر با فروشنده یا دلال خوش­بیان هم مواجه شده باشند، اوضاع کمی سخت­تر می‌شود. اینجاست که دخالت بی‌سند دات کام (Bisanad.com) امکان کلاهبرداری یا خسارت را به حداقل خواهد رساند.

 

نوشتن یک قولنامه و پیش‌بینی جبران خسارت هر چند می‌تواند موجب پشتگرمی خریدار در محاکم قضایی باشد، اما بجای گرفتار شدن در پیچ و خم دادگاه‌ها، بهتر است از ابتدا مانع تحقق معاملات مشکوک شویم. امری که متخصصین مختلف این سایت خریداران را در این راستا یاری خواهند کرد.

 

ما با توجه به برخورداری از اطلاعات تخصصی کافی در خصوص ملک، شناخت انواع ملک و مستندات مالکیت می توانیم به شخص خریدار راهنمایی‌های لازم را ارائه کنیم.

- ما به مجموعه‌ای از کارشناسان با تجربه در حوزه‌های تخصصی مختلف دسترسی داریم.

- ما، سرعت و کیفیت معامله را بالا می‌بریم.

- نتیجه حمایت فنی-تخصصی و حقوقی ما کاهش دعواهای آتی است. دعواهایی که سلامت مادی، روحی و روانی افراد را به مخاطره می‌اندازد.

- نتیجه دیگر کار ما پیشگیری از وقوع جرم است.

- نتیجه دیگر تسهیل معاملات است.

- با ثبت موقعیت جغرافیایی اختصاصی هر ملک در این سایت، امکان سوء استفاده‌های احتمالی آتی برای این ملک به حداقل می‌رسد.

  • admin bisanad

    admin bisanad

تمامی حقوق برای bisanad.com محفوظ است - قدرت گرفته از گروه نارنجی